Aimian Oy, Y-tunnus 3250891-7 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Venetarra.fi verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: jp@aimian.fi
Puhelin: 041 5050054
Postiosoite: Logomo Byrå, Junakatu 9, 20100 Turku
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Stripe on kansainvälinen laajasti käytetty luotettava toimija ja helppo maksutapa debit- ja kredit-korteille. Maksu tapahtuu verkkokaupan sivuilla suoraan eikä sinua ohjata toiseen palveluun. Kun maksat Stripen tarjoamilla korttimaksuilla, hyväksyt Stripen ehdot.
Hyväksytyt luotto- ja pankkikortit
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Verifone Finland Oy (y-tunnus 0943819-9), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Verifone verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Verifone Finland Oy. Verifone Finland Oy välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Verifone-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Verifone Finland -maksupalvelun yhteystiedot
Verifone Finland Oy / Asiakaspalvelu
Osoite: Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa, Suomi
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@verifone.fi
Puhelinnumero: +358-9-477 4330
Paypal on internetissä toimiva maksujenvälitysjärjestelmä, joka mahdollistaa verkkokauppatilausten maksamisen turvallisesti niin ulko- kuin kotimaassakin. Voit maksaa tilauksesi helposti Paypalin kautta maksukorteilla (ei vaadi Paypal-tiliä) tai Paypal-tilillä. PayPal-tili on helppoa ja ilmaista avata. Voidaksesi avata PayPal-tilin, tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen sekä maksukortin tai pankkitilin. PayPalia voi käyttää myös nettilompakkona, eli voit säilyttää siellä rahaa ja käyttää saldosta aina tarvittaessa.
Lue lisää Paypalilla maksamisesta osoitteesta https://www.paypal.com/fi/
Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi Klarna Checkout -palvelun avulla:
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Tilauksia toimitetaan arkipäivisin. Tuotteet lähetetään yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli toimitusajat poikkeavat tästä, on siitä maininta tuotteen tietojen yhteydessä. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, määräalennusten, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Veneen rekisteri- ja nimitarratilauksiin voi valita ilmaisen toimituksen. Postin Economy-kirjeenä toimitettava tarra voi viipyä matkalla kaksikin viikkoa.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Tuotetiedoista löydät maininnan tarrojen kestosta asianmukaisesti asennettuna ja ylläpidettynä.
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi, kuitin sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse (kauppa@tarrat.pro).
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Verkkokauppa ei vastaa asiakkaan virheellisestä toiminnasta, asennusvirheistä tai muista verkkokaupan riippumattomista tekijöistä aiheutuvista kuluista tai vaurioista, eikä muistakaan välillisistä tai välittömistä vahingoista. Verkkokaupan vastuu virheellisissä tuotteissa rajoittuu tuotteen korvaamiseen tai huoltamiseen.
Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe tai tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tilausta kohtuullisessa ajassa eli 30 päivän sisällä. Verkkokauppa ei ole vastuussa tavarantoimittajan tai kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force majeure -esteen aiheuttamasta toimituksen viivästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Verkkokauppa voi yrittää selvittää asiaa.
Tietosuojakäytäntö
Verkkokaupan asiakasrekisterin tietosuojaseloste
Pvm: 6.8.2021
1 REKISTERINPITÄJÄ
Aimian Oy, Y-tunnus 3250891-7, Logomo Byrå, Junakatu 9, 20100 Turku.
2 YHTEYSHENKILÖ REKISTEREITÄ KOSKEVISSA ASIOISSA
Jari-Pekka Mäkinen, jp@mainosmies.fi, puhelin 041 5050054.
3 REKISTERIN NIMI
Aimian Oy:n asiakasrekisteri venetarra.fi verkkokaupan asiakkaille.
4 HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS JA PERUSTE
Henkilötietojen käsittelyn ensisijaisena perusteena on asiakkaan ja verkkokaupan välinen asiakassuhde, asiakkaan suostumus, asiakkaan antama toimeksianto tai muu asiallinen yhteys.
Henkilötietoja voidaan käsitellä seuraavissa käyttötarkoituksissa:
5 REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Rekisteröidystä voidaan tallentaa muun muassa seuraavankaltaisia tietoja:
6 HENKILÖTIETOJEN SÄILYTYSAIKA
Verkkokauppa säilyttää henkilötietoja asiakasrekisterissä kunnes rekisteröidyn ja verkkokaupan välisen asiakassuhteen voidaan katsoa päättyneen.
7 SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Tietoja saadaan ensisijaisesti seuraavista lähteistä:
8 TIETOJEN SÄÄNNÖNMUKAISET LUOVUTUKSET JA TIETOJEN SIIRTO EUROOPAN UNIONIN TAI EUROOPAN TALOUSALUEEN ULKOPUOLELLE
Tietoja luovutetaan Verkkokaupan tämän tietosuojaselosteen kohdassa 4 kuvattuihin käyttötarkoituksiin sekä verkkokaupan suoramarkkinointirekisteriin kuitenkin aina tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja sen asettamissa rajoissa.
Asiakastietoja ei luovuteta verkkokaupan tai verkkokaupan lukuun toimivien palveluiden ja viestinnän tuotantoon, kehittämiseen tai ylläpitoon osallistuvien tahojen ulkopuolelle muuten kuin sopimuksen, erillisen suostumuksen ja/tai nimenomaisten säädösten mukaan.
9 KUVAUS REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEISTA
Digitaaliseen aineistoon on pääsy vain siihen oikeutetun työntekijän, ammatinharjoittajan tai yhteistyökumppanin henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttöoikeuksia on eritasoisia ja kullekin käyttäjälle annetaan tehtävän hoitamisen kannalta riittävä, mutta mahdollisimman suppea käyttöoikeus.
10 PROFILOINTI
Verkkokauppa ei käytä tietoja asikasprofilointiin.
11 REKISTERÖIDYN OIKEUS VASTUSTAA HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYÄ JA SUORAMARKKINOINTIA (KIELTO-OIKEUS)
Rekisteröidyllä on oikeus henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseensa liittyen vastustaa itseensä kohdistuvaa profilointia ja muita käsittelytoimia, joita verkkokauppa kohdistaa rekisteröidyn henkilötietoihin siltä osin, kun tietojen käsittelemisen perusteena on verkkokaupan ja rekisteröidyn välinen asiakassuhde. Rekisteröity voi esittää vastustamista koskevan vaatimuksensa tämän tietosuojaselosteen kohdan 13 mukaisesi. Rekisteröidyn tulee vaatimuksen yhteydessä yksilöidä se erityinen tilanne, johon perustuen hän vastustaa käsittelyä. Verkkokauppa voi kieltäytyä toteuttamasta vastustamista koskevaa pyyntöä laissa säädetyin perustein.
Rekisteröity voi antaa verkkokaupalle suoramarkkinointia koskevia suostumuksia tai kieltoja kanavakohtaisesti mukaan lukien suoramarkkinointitarkoituksiin tapahtuva profilointi.
12 MUUT HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYYN LIITTYVÄT REKISTERÖIDYN OIKEUDET
12.1 Rekisteröidyn oikeus saada pääsy tietoihin (tarkastusoikeus)
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja verkkokaupan asiakasrekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee tehdä tämän tietosuojaselosteen kohdan 13 mukaisesti. Tarkastusoikeus voidaan evätä laissa säädetyin perustein. Tarkastusoikeuden käyttäminen on lähtökohtaisesti maksutonta.
12.2 Rekisteröidyn oikeus vaatia tiedon oikaisemista, poistamista tai käsittelyn rajoittamista
Jos asiakas on myös . Siltä osin kuin rekisteröity tai käyttäjä voi toimia itse, hänen on ilman aiheetonta viivytystä, saatuaan tiedon virheestä tai, virheen itse havaittuaan, oma-aloitteisesti oikaistava, poistettava tai täydennettävä rekisterissä oleva virheellinen, tarpeeton, puutteellinen tai vanhentunut tieto.
Siltä osin kuin rekisteröity ei pysty korjaamaan tietoja itse, korjauspyyntö tehdään tämän tietosuojaselosteen kohdan 13 mukaisesti.
Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia rekisterinpitäjää rajoittamaan henkilötietojensa käsittelyä esimerkiksi siinä tilanteessa, kun rekisteröity odottaa verkkokaupan vastausta tietojensa oikaisemista tai poistamista koskevaan pyyntöön.
12.3 Rekisteröidyn oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen
Siltä osin kun rekisteröity on itse toimittanut asiakasrekisteriin tietoja, joita käsitellään rekisteröidyn antaman suostumuksen tai toimeksiannon nojalla, rekisteröidyllä on oikeus saada tällaiset tiedot itselleen pääsääntöisesti koneluettavassa muodossa ja oikeus siirtää nämä tiedot toiselle rekisterinpitäjälle.
12.4 Rekisteröidyn oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle, jos rekisterinpitäjä ei ole noudattanut toiminnassaan soveltuvaa tietosuojasääntelyä.
12.5 Muut oikeudet
Mikäli henkilötietoja käsitellään rekisteröidyn suostumukseen perustuen, rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa suostumuksensa ilmoittamalla tästä verkkokaupan tämän tietosuojaselosteen kohdan 13 mukaisesti.
13 YHTEYDENOTOT
Kaikissa henkilötietojen käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä ja omien oikeuksien käyttämiseen liittyvissä tilanteissa rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä verkkokauppaan sähköpostilla: jp@aimian.fi. Verkkokauppa voi tarvittaessa pyytää rekisteröityä täsmentämään pyyntöään kirjallisesti ja rekisteröidyn henkilöllisyys voidaan tarpeen vaatiessa varmentaa ennen muihin toimenpiteisiin ryhtymistä.